ahakz! ni bknla supporterz pe pon tp supporterz yg menceriakan dunia CHATTIN' ku melalui FACEBOOK. owh! FACEBOOK sme org pon gle ngn FB skg. snggop xmkn,xmndi klu da syok sanad lyn FB ni... tu sme aq la en :) ngn dieorg2 ni la yg ceriakan FB aq.. sme kwn2 pon wt aq ceria tp dieorg ni yg xkn miz LIKE,KOMEN,KUTUK,SAKAT,PM,CHAT, cm2 la.. klu aq on9, or upload NEW PIC knfirm2 dieorg ni de dlm LIST. hahaha... PRESENTING!
IMRAN SHAMS
yeah!!! ini ABG kesyngn kuh! MIROL :) die la yg slalu ske sanad nkkomen2 stiap status aq... ayat die klu komen pix aq "NICE" tu jepla die ckp. alasannye xley puji lbey2... pe la mirol ni.. alang2 nk puji,puji la smpai xlrt nk dgr da. hahaha... stiap status aq msti die akn komen klu die xlrt nk komen die mesti LIKE. haha.. neway,tx MIROL!
IQA AWANG
ha! ini plk SIS kesyngn aq. kdg2 status die wt aq ketawa sowng2. sengal sis ni! UGLY BETTY la, GEMOK la.. mcm2. hahaha.. sis, u SANTEK ok. itu la statement plg tepat skali. die pon xpnh la nk miz komen sme2 sal aq kt fb. aq pon ske MENYIBOK kt wall die. ag2 ble IMRAN SHAMS da masok cmpor.. mmg la pnoh WALL tu smpai de PREVIOUS KOMEN. hahaha... tp syok. kn2? tx sis coz bg i n ABG "MENGHAVOCKAN" wall sis.aawwwww... haha :)
SHAMEER ASYRAF
yg ni plg aq pening nk STORY! hahaha.. SHAMEER. die ni kwn SAKIT SIHAT AQ! hahaha.. "shameer jgn wt prangai oke :)" die ni la ske sanad2 nk sakat aq. konon2nye ktorg ni b'lakon de penyakit SAWAN BABI, GLE MEROYAN... cm2 la penyakit ktorg. so nk d'jdkn cte si shameer ni da kwa wad. tinggal la aq sowng2 kt wad tp die akn slalu melawat aq ngn bg aq mkn ubat skali. hahahaha... ble die masok jep kt wall len msti aq ajak die blek coz tkot die wat KUCAR plk kt wall org. hahahaha... ble aq da start UPLOAD pix yg cm mke pelik2 ckit msti die akn ckp aq da NEK ANTU la,da nk NEK GLE la.. mcm2. shameer, kte jge rhsia bek2 ek :)
EJ
ni ag sowng. pening gak lyn die... die wt prangai jep msti aq wt2 mara die. die ske sanad start CHAT ngn aq ngn ayt "KAKAK" haisshhh... umo ktorg sebaya jep juz die muda 5bln dr aq.. nk PRASAAN adeq n muda la tu! haha.. die bykla cm cte2 prob die kt aq. ag2 sal cte cinta die.. EJ, 1 day kmu akn jmp sowng gadis yg btl2 ikhlas cintakan kmu.jgn cr cinta,bia cinta dtg sndri kt kmu. oke? hehe... tp dlm mse yg sme die ske sakat aq gk. tp skali da kne mara,diamla die. hahaha :)
AMAR IZZUDEN
ni len ckit cte die :) amar ni ske sanad la ketawe dlm pe2 pon aq wt. xkre r kt status ke,pix ke, die msti jd org 1ST yg LIKE then komen die hnye ini,"HAHAHA" amar, pe motif u cmtu ek? then aq ske gelar die NGOK, die plk gelar aq NGEK. haha.. tp syok chattin ngn die. tp 1 jep hal aq xske.. sanad fanatik ngn BOLA. sme la ngn geng2 die yg len tu.. status sal BOLA jep. "WEI, XBOSAN KE?" hahaha...
BELL NABELA
die pwincess aq!die ske sanad2 spend tyme ngn aq, berWEBCAMING,chit chatting sal fesyen, SALE, accesori,haisshhh.. bykla! tp yg plg bez ble de org xpuas aty ngn aq msti aq cte kt die, then scr AUTOMATIK mulot die akn kwa sbrng PERKATAAN yg ptt diSENSOREDkn. hahaha.. tp okela tu die jd dri die sndri... die ske sanad2 bckup aq. owh! bell.. tx alot! die sanad la comel tp ske snad nk DENY. neway, u sanad COMEL bell :) love u syg!
AMIR IEMOCHI
ni plk ADEQ aq. kre twins shafiq la.. sme gle.sme sengal.smela.. snad rilex orgnye.. hmmm.. sme pon die LIKE status aq. xtaw pe yg die LIKE pon aq xfhm. hahaha... die xkn stop rply komen2 smpai la die logout. haha.. iloveu AMER!
QAMAROL
ni plk kwn dr kecik aq ag. die ni br jep aq jmp dlm fb tp ktorg mmgla rpt. tyme kol aq msti ske gelak. aq xske ble die ckp wt menda len mcm mkn JAMBU! hahaha.. die msti ketawe KAW2 tme aq ckp.. die ckp aq wt lwk.LAWAK ke? hahaha... then plg menyampah die ske type ckit2.. aq cm xpuas nk bce. die kte die xtaw nk tulis pe. pe la qamarol ni! haha... die ske sanad ckp aq comella,sweet la.. nk membodek kn? xdpt la der... :) n ag 1, cpt sanad toucin'! hhhaaaaaiiissshhhh....
ANNA KHAYALAN
tx alot adeq comel :) aina, byk tlg klong update BLOG ni. malu la! hahaha... neway tx sanad2.. wlupon klong xpower cm aina, tp bolyla en... nnt klong blaja ckit2..ley jd power cm aina.. ssshhhh... jgn bgtaw org.hahaha...:)
P/S:sowi guys mik pix kowng tnpe izin. hehe :)
Hey, this is my homepage, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes :)
I am a person who is positive about every aspect of life. There are many things I like to do, to see, and to experience. I like to read, I like to write, I like to think, I like to dream, I like to talk, I like to listen. I like to sing a song,I like making some jokes, I like to feel the music flowing on my face, I like to smell the wind coming from the ocean. I like to look at the clouds in the sky with a blank mind, I like to do thought experiment when I cannot sleep in the middle of the night. I like flowers in spring, rain in summer, leaves in autumn, and snow in winter. I like to sleep early, I like to get up late; I like to be alone, I like to be surrounded by people. I like country’s peace, I like metropolis’ noise; I like the beautiful west lake in Hangzhou, I like the flat cornfield in Champaign. I like delicious food and comfortable shoes; I like good books and romantic movies. I like the land and the nature, I like people. And, I like to laugh.
This is my new blog to represent of my new life :)
is all about me, by buddies n also my LOVE ♥
This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my pictures. Do not expect too much, and keep your sense of humor.